onsdag den 29. september 2010

Siden sidst.

Ja ved ikke hvor meget der lige er sket siden sidst:) Er ikke til at holde styr på det hele.
Men ja for det første, så er jeg en af de famøse der har fået spærret min hotmail!! Og hold da kæft hvor er jeg harm over det.. Meget fint at de vælger at rydde op i de forskellige emails, og meget fint at de tænker på sikkerheden - MEN kunne de da for ind i h......... ikke have informeret folk om det først??? Så man havde en chance for at forberede sig på det! Og samtidigt havde det nok også været smart lige at sætte lidt flere folk ind i deres kundeservice... De kan ikke kontaktes telefonisk, derfor er der nok 15.000 andre personer der ligesom mig prøver at komme i kontakt med dem inde på deres kundesupport-side... Hvilket resultere i at jeg ikke har fået nogen som helst respons fra dem UANSET HVAD jeg har gjort og skrevet... Når først man "mister" sin email, så kommer man virkelig til at se hvor meget man bruger den normalt.. Alt kontakt med Brandvæsenets administrative afd, Beredskabsstyrelsen, kilroy travels osv bruger jeg jo min email til!!
...........................
Og det var så et lille ( Meget lille ) udpluk af min vrede, jeg hermed sender i mine tanker til de fjolser der besluttede at blokere 18000 kontoer på hotmail..

Nu er vi også nået så langt at meget af jordomrejsen skal betales nu på fredag - bliver dejligt at man nu ligesom er igang med at få det sidste ordnet der:)
Samtidig er vi os ved at have styr på forsikringer, visum, vaccinationer osv.. Der er en del planlægning til sådan en jordomrejse:)

Udover det så sker der ikke så meget:) Min mor havde fødselsdag tirsdag den 28 (igår) så skal til Skive på fredag og fejre hende :) Ellers står weekenden vidst på det sædvanlige >arbejde<.
Jov i mandags var jeg forresten inde på Teko i Herning og stå model for en jeg kender der er ved at uddanne sig til designer :) Det var mega sjovt at prøve - plus jeg fik lov at beholde tøjet jeg havde stået model i :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar