onsdag den 8. september 2010

Forfatter 1.0


Ja her er min bog så!


I 2008 flyttede jeg til Tjørring og omkring oktober/november tror jeg det var - gik jeg så småt igang med at skrive nogle linjer ned.

Siden dengang har jeg nok voldtaget computeren/skriveprogrammet/min historie rigtig mange gange for at ende med dette resultat, selvom jeg stadig ikke er helt tilfreds.

Bogen blev faktisk publiceret på nettet for et halvt års tid siden, men sidenhen har jeg taget den af nettet. Lavede den mega brøler, at gi mig til at læse den igen nogle måneder efter jeg var blevet færdig - og det skal man ikke gøre.. Fandt en masse småfejl hist og pist så derfor kommer den først på nettet igen engang når den er blevet redigeret og alle fejlene er rettet.

Men ja jeg kan vel med god samvittighed kalde mig selv forfatter nu.
Ved ikke hvor meget bogen er værd at læse for andre - den handler jo i bund og grund bare om mit liv indtil dags dato. Og er nok for optimistisk at forvente at mit liv er værd at skrive en bog om. Var nok noget andet hvis jeg hed Bill Clinton, Dalai Lama eller bare havde oplevet noget totalt vildt i mit liv. Noget der rykkede i pressen og ændrede verden! - Det må jeg nu nok erkende ikke er tilfældet.

Men var nu genialt at sidde med arbejdet omkring bogen alligevel. At skulle tænke så langt tilbage og huske så mange detajler fra tidligere år, det er noget af en opgave. Og man kommer virkelig til at reflektere over sit liv på denne måde. Man kan vel kalde det for en form for selvhjulpen terapi.

Men så igen - har da kun fået positiv feedback fra dem der har læst den.

1 kommentar:

  1. FEDT! Vidste ikke du havde lavet en bog :) Den glæder jeg mig da til at læse ;)

    SvarSlet