lørdag den 28. august 2010

Kondi"hvadfornoget"

Er du gal hvor var det voll hårdt at løbe igen.. Og ville ønske jeg ku sige: "Fuck nogle hårde 10 km.." Men det kan jeg desværre ikke!! Nærmere "fuck nogle hårde 1.5 km"... Og så styrketræning bagefter.. Kom til at se mig selv i spejlet og hold da helt kæft et vildt syn!! Kiloene er ikke raslet af mig - de har bare omrokeret sig og sat sig på sidebenene og maven istedet for!.. Hm men det skal sku ha en ende.. Vil igang med at styrketræne så meget som det er muligt.. Og man siger jo os "No pain - no gain"..

Well er igang med min 2. sidste vagtuge ved brandvæsenet - det blir lidt underligt når jeg pludseligt ikke skal have vagt mere. Det gir selvf meget mere frihed - men ved bare jeg kommer til at hade det hver gang jeg hører udrykning.. Meen sådan er det jo :)

Ja de næste måneder er som altid mere eller mindre totalt booket op:) Skal lave mad til min far og Didde og spise sammen med dem, til korpsfest på brandstationen, i legoland med lillebror og Lasse og Mikkel, til Skive Løbet med Jan & Bente og ellers bare arbejde og gå i skole :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar