onsdag den 4. august 2010

Forvirring!

Nå så prøver jeg igen! Nu har jeg så været ude og bruge en røvfuld af penge! Og fået min studentergave.. Eller dvs det gjorde jeg i sidste uge.. En ny sovesofa i hvid kunstlæder+en fladskærm+en kommode.. Så har jeg vidst os brugt de penge jeg må bruge de næste 8 måneder.. Skal jo have sparet sammen til jordomrejsen. Men var os på tide og temmelig tiltrængt med nogle nye ting..

Jeg har vagt ved brandvæsenet i den her uge så kommer ingen steder. Ja altså udover på udrykninger. Er oppe på 2 styks indtil videre - forbistrede regn! Der måtte gerne ske noget mere.. Den ene var en naturbrand og den anden en brand i en mejetærsker. Så det er jo ligesom til at have med at gøre. Suk.. Hårdt bare at sidde og vente på udrykninger.. Der er så absolut ingenting at lave i min lejlighed.. Min søster tar til København imorgen og min far og papmor tar til Rhodos i nat. Glæder mig nok til at det blir min tur! Trænger virkelig til noget mere sol og varme.. Synes sku det er for tidligt at få vinterdepression allerede!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar